Menu

Ruilen en retourneren
Natuurlijk hopen we dat je tevreden bent met je aankoop, maar mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, dan is retourneren of ruilen uiteraard mogelijk. Je bepaalt zelf of je geld terug wilt of een vervangend artikel wenst.
I&I aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade door (verkeerd) gebruik danwel misbruik van door I&I geleverde producten.

Wat te doen als je toch niet tevreden bent;

  • Stuur ons  na ontvangst van je aankoop direct een email.
  • Download het retourformulier hier.
  • Stuur binnen 14 dagen na ontvangst, de aankoop naar ons terug.
  • Voeg het volledig ingevulde retourformulier toe.
  • Geef hierop aan of je de betaling teruggestort wilt hebben, of dat je een vervangend artikel wenst.
  • Stuur de artikelen in ongebruikte staat en voor zover mogelijk in de originele verpakking retour.
  • De verzendkosten van de retourzending zijn voor eigen rekening.
  • Na ontvangst van de retourzending wordt,  indien gewenst, een nieuw artikel opgestuurd.
  • Is dit niet gewenst, dan wordt de betaling (inclusief de betaalde verzendkosten voor de originele zending)  teruggestort.

Retouradres;
I&I Exclusives
Parallelweg 55
9756 CC Glimmen

Garantie;
Mocht je onverhoopt een foutief of defect artikel ontvangen? Stuur ons direct na ontvangst een email en we zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen over de verdere afhandeling.

Feedback of klachten;
Wij doen onze uiterste best om al onze klanten tevreden te stellen. Ben je echter niet tevreden over onze dienstverlening en  wil je een klacht kenbaar maken, stuur ons dan een email. Wij zullen dan uiterlijk binnen 2 weken contact met je opnemen.
Heb je niet direct een klacht, maar wel opmerkingen of aanbevelingen met betrekking tot onze website of dienstverlening, dan horen wij dit natuurlijk ook graag.